Mass.fi:n 8-viikon ilmainen treeniohjelma

Tietyt ilmiöt toistuvat tiettyinä vuodenaikoina ja vuodesta toiseen. Yksi näistä on vuodenvaihde jolloin aloitetaan uudenvuodenlupauksena tehty liikunta ja kuntoilu. Tammi- ja helmikuu ovat kuntosaleille ehkä vuoden vilkkainta aikaa, mutta maaliskuussa monilla on ehtinyt jo kuntoiluinto hiipua.

Oma näkemykseni tähän on se, että kuntoilu aloitetaan usein liian raskaasti. Liikunnasta voi olla kuukausia tai jopa vuosia jonka jälkeen aloitetaan kuntoilu yleensä 100-lasissa. Hetken tätä jaksaakin, mutta yleensä sarvi kasvaa otsaan nopeammin kuin lihakset ja homma unohtuu kokonaan.

Jos aikaisempi liikunta on ollut nollassa niin jo pienikin liikunta määrä on parempi kuin ei mitään. Viikottain voi lisätä liikuntaa jolloin tekeminen tuntuu miellekkäältä eikä vedetä samantien paikkoja jumiin.

Mass.fi julkaisi tammikuussa ilmaisen 8-viikon SISU kampanjan johon kuuluu ilmainen treeniohjelma 8-viikoksi. Ohjelman voit ladata tästä!
Ohjelmassa treeniliikkeet on näytetty kuvallisin ohjein sekä ohjelmassa on ruokavalioon vinkkejä! Kannattaa tutustua ja lähteä mukaan treenaamaan 🙂 Beyond Your Limits

 

terkuin Toni

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s